11 Haziran 2012 Pazartesi

MATERYALLERİMİZİN İMALATI TAMAMLANDI...
Merhaba arkadaşlar..

Nasılsınız?? Hepinize sevgi ve selamlar göndererek başlıyorum söze..
Materyallerimizin üretim süreci geçtiğimiz cumartesi günü itibariyle tamamlandı.
Yarın boyasız takımları kargoya vereceğim inş..
Materyallerin toplam ağırlığı 10 kg civarında..
Biraz önce kargo firmalarıyla görüştüm; 
yaklaşık olarak belirttikleri kargo fiyatları şöyle: 
 
yurt içi kargo: İstanbula yaklaşık 20-25 TL
sürat kargo   : Türkiye geneli yaklaşık 18 TL civarı
mng kargo     : İstanbula yaklaşık 30 TL
ptt kargoya ulaşmadım; onlarla yarın görüşeceğim ama PTT en ucuzu olur sanırım.

bunlar yaklaşık fiyatlar yalnız. hangisini tercih edersin?? ona göre yarın kargoya vereceğim.

Kargo tercihlerinizi en kısa zamanda bildirirsaniz sevinirim.
Eğer kargo adreslerinizde değişiklikler varsa lütfen onları da mail atın..

Aşağıda boyasız materyallere ait fotoğraflar var..











Ambalajlama da çok önemli.. 
Materyaller kargoda hasara uğrayabilir.



Bu nedenle çubukları çıtçıtlı poşetlere sarıyoruz.




Kule ve basamaklar da streç filme sarılıp kutulanıyorlar.










Şu an boya işlemi devam ediyor.. 
Ümid ediyorum hafta başı gibi inşallah boya işlemi de tamamlanmış olur. 
Önce kule ve basamaklar en son çubuklar boyanacak. 
Öyle olduğu için tüm materyal takımları aynı anda bitmiş olacak. Haftaya boyalı takımları kargoya vereceğim inş..

Bu arada ben tüm materyallerin son kontrollerini yapamıyorum malesef.
Marangoza hata kontrolü yapmayı gösterdim; kendisi kulelerde hata kontrolünü yapıyor..
Diğer materyalleri de kontrol edip ambalajlıyorlar..
Eğer bir sorun olursa iletişime geçeriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder